Volle Pfarrkirche zu einer ur- [?] christlichen Zeit! •
Polna župnijska cerkev ob pra - [?] krščanskem času

IMG 5404

Am 2. Adventsonntag, dem 6. Dezember 2015, um 6:00 Uhr versammelte sich eine beachtliche Anzahl an Gläubigen in der Pfarrkirche Schwabegg-Žvabek, um gemeinsam mit Pfarrgeistlichen Mag. Michael Golavčnik die Roratemesse zu feiern. Viele Besucher und Besucherinnen der Pfarrgemeinde und aus benachbarten Pfarrgemeinden sind dem Ruf der Glocken gefolgt und haben an der Hl. Messe und an der daran anschließenden Agape im Pfarrhof teilgenommen. Fleißige Frauen haben tags zuvor Brot, Reindling und Gebäck gebacken und in aller Frühe im Pfarrhof abgegeben. Bei frischem Had´nsterz, duftendem Kaffee und Tee labten sich all jene, die sehr früh aufgestanden waren und den Weg in die Kirche gefunden hatten. Beim Kirchenchor bedanken wir uns für die musikalische Mitgestaltung der Roratemesse. Weiters bedanken wir uns auch bei den fleißigen Hausfrauen für die köstlichen Gaben und bei allen Helferinnen und Helfern die dazu beigetragen habe, diesen Sonntagmorgen zu einer besonderen religiösen und gemeinschaftlichen Erfahrung zu machen.
Die nächste Roratemesse in der Pfarrkirche Schwabegg-Žvabek wird am 3. Adventssonntag, 13. Dezember 2015, um 6:00 Uhr gefeiert.

IMG 5406

Polna župnijska cerkev ob pra - [?] krščanskem času

Na 2. adventno nedeljo, dne 6. decembra 2016, se je v župnijski cerkvi v Žvabeku ob 6.00 uri zjutraj zbrala velika množica vernikov, da bi skupaj z dušnim pastirjem mag. Miho Golavčnikom obhajali svitno sveto mašo ali zornice. Pri svitni maši smo lahko tudi pozdravili obiskovalce iz sosedjih župnij, ki so se ravno tako odzvali zvonjenju zvonov, da bi se udeležili svitne maše kakor tudi skupne agape nato v župnišču.
Pridne roke so dan poprej pripravile in spekle kruha, pogače in peciva, da so jih zgodaj zjutraj oddali v župnišču. Kakor se spodobi kraju, kjer je še živa tradicija pridelovanja ajde, so lahko vsi pokusili tudi izvrstne ajdove žgonke, kar je poleg dobro dišeče kave ter čaja dalo temu adventnem razpoloženju v župnišču še poseben čar. Zahvaljujemo se cerkvenemu zboru za glasbeno sooblikovanje svitne maše, kakor tudi vsem gospodinjam, ki so pripravile okusne adventne dobrote ter vsem pomagačicam in pomagačem za brezhibno in hitro postrežbo. S tem so pripomogli, da smo v tem nedeljskem jutru doživeli duhovno in vzajemno skupnost.
Svitno mašo bomo spet obhajali v nedeljo, dne 13.12.2015, ob 6.00 uri v župnijski cerkvi v Žvabeku.

Bericht-Poročilo/Fotos-Slike: Martina Urban