„Wacht und betet allezeit“
„Čujte in vsak čas molite“

Adventkranzsegnung003

Adventkranzsegnung
Ein Hauch von Vorweihnachtszeit war in der Pfarrkirche Schwabegg zu spüren. Eine stattliche Anzahl von Pfarrangehörigen sind der Einladung gefolgt, um am Vorabend des 1. Adventsonntages, am Samstag, dem 28. November 2015 um 18:00 Uhr, in der Pfarrkirche Schwabegg ihre schön geflochtenen Adventkränze und Adventgestecke von Pfarrvorsteher Mag. Michael Golav
čnik segnen zu lassen. Dank gilt insbesondere Frau Sabine Matschek vlg. Utnik, die einen großen Adventkranz für die Pfarrkirche gebunden hat. Die besondere Ehre, die erste Kerze am Adventkranz zu entzünden, kam dem anwesenden Jugendlichen Fabian zu. Danach wurde der Adventkranz vom PGR-Obmann, Herrn Josef Micheu, per elektrischen Seilzug, den er vor einigen Jahren Dankes werter Weise installiert hat, in einem erhebenden Moment ins Kirchenschiff emporgehoben. Dem Kirchenchor Schwabegg, unter der Leitung von Herrn Stefan Tschreschnig, sei für die musikalische Mitgestaltung mit Volksgesang gedankt. Den Ministrantendienst führte zuverlässig wie immer, die Ministrantin Anna durch.
So möge der Adventkranz weiterhin ein fixer Bestandteil im gemeinsamen Zusammensein in den Familien und Häusern in der Pfarre Schwabegg sein, ganz nach den Worten des Evangeliums des ersten Adventsonntages, „allezeit zu wachen und zu beten“ (vgl. Lk 21,36). Dank allen, die an diesem sehr besinnlichen Adventeinklang teilgenommen und mitgewirkt haben.

HPBlagoslov adventnih vencev
Lepo
število faranov se je v soboto, dne 28. novembra 2015 ob 18:00 uri, zbralo v župnijski cerkvi v Žvabeku ob blagoslovu svojih adventnih vencev. Farni predstojnik, mag. Miha Golavčnik je ob začetku svete maše tudi blagoslovil veliki adventni venec župnijske cerkve, katerega je spletla gospa Sabine Matschek p.d. Utnica, za kar se ji prisrčno zahvaljujemo. Med prisotnimi mladimi pa je bil mladi Fabian dosti pogumen in korajžen, da je sprejel posebno čast, na velikem adventnem vencu prižgati prvo adventno svečo. Veličastno se je nato dvignil adventni venec v cerkveni ladji k višku, za kar se zahvaljujemo podpredsedniku župnijskega sveta, gospodu Jožefu Micheuju, ki je pred leti za to inštaliral električno dvigalno napravo. Sveto mašo je glasbeno sooblikoval cerkveni pevski zbor pod vodstvom gospoda Štefana Tschreschniga. Mlada Ana pa je kakor vedno, vestno ministrirala.
Želimo, da se bodo farani ob blagoslovljenih adventnih vencih mogli vedno spet srečevati v krogu svojih družin, sosedov in znancev ter v veliki čuječnosti, kakor smo to slišali v evangeliju prve adventne nedelje, ko Jezus pravi: „Zato čujte in vsak čas molite“ (Lk 21,36).

Bericht-Poročilo/Fotos-Slike: Martina Urban