Taufe von Katharina Burger Sveti krst
oder „Warum lässt man sein Kind erst mit fünf taufen?“

20 01 05 Taufe Katharina Burger 2 900

Welche Antwort passt hier?
„Keine Zeit…“
„Wo anders gewohnt...“
„Hausbau...“
„Wieso erst? Jesus war ungefähr 30!“
Es gibt viele Antworten auf diese Frage.

Vielleicht ist es auch ein Prozess, der im Laufe der Zeit reift.
In den Eltern, aber auch im Kind, das die Gemeinschaft der Kirche miterlebt, wenn es mit der Oma in die Kirche geht.
Sieht, wie das mit dem Ministrieren funktioniert.
Die Lieder gesungen werden.

Diese Erfahrungen prägen das Kind in seiner Persönlichkeit und dem Glauben.
Prägen aber auch eine ganze Kultur, in der wir leben.

Wer ist Katharina?
„Katharina ist ein 5jähriges, in der Steiermark geborenes, nun in Schwabegg lebendes Mädchen, dessen Eltern, Anita und Harald, sich, aus Bayern und Kärnten kommend, auf dem Jakobsweg in Spanien kennengelernt haben.“-  alles klar?

Die Taufzeremonie wurde im Rahmen der Sonntagsmesse durchgeführt, die sehr feierlich durch unseren Herrn Pfarrer gestaltet wurde.
Wie läuft den nun so eine Taufe ab?

Das Außergewöhnliche war, Katharina fragen zu können, ob sie getauft werden will und sie mit einem „JA!“ antwortete.
Am Taufbecken stehend, wurde Katharina schließlich getauft, wohl wissend, dass hier was Besonderes stattfindet - die Aufnahme in die christliche Gemeinschaft.
Im Beisein ihrer Taufpatin Silvia und einem Teil ihrer Cousinen und Freundinnen, mit ihren Taufkerzen in der Hand, wurde die Taufzeremonie vollendet.
Einige Besucher der Messe zeigten sich vom diesen Moment sehr gerührt.

Mit Orgelspiel und zweisprachigem Volksgesang wurde die gesamte Messe umrahmt, das für die Verwandtschaft aus dem Allgäu ein besonderes Klangerlebnis war. Wir möchten uns ganz herzlich, bei allen Mitwirkenden der Messe bedanken.
Dank an unsere Verwandten aus Bayern, die eine 600km-Anreise auf sich genommen hatten. Besonderes bedanken wir uns bei Herrn Pfarrer Golavčnik, für die Gestaltung der Messe, die nicht nur bei Katharina in Erinnerung bleiben wird. Vergelt‘s Gott!

Katharina, Anita & Harald Burger

Sveti krst mlade deklice Katarine

20 01 05 Taufe Katharina Burger 1 900Letos je mlada družina Burger iz Žvabeka doživela posebno pobožično obdarovanje: v farni cerkvi je na drugo nedeljo po Božiču bila krščena petletna hčerka Katarina. K tej slovesnosti se je zbrala celotna družina iz Žvabeka, kakor tudi družina matere iz Allgäua na Bavarskem.

Bavarska babica Katarine opravlja v župniji Günzach že pet let službo mežnarce, zato je še s posebnim zanimanjem sledila obredu sv. krsta, nadvse srečna, da je tudi najmlajša vnukinja bila krščena v skupnost cerkve. Žvabeška babica je v zadnjih letih, ko se je mlada družina spet naselila v Žvabeku in med tem si zgradila lepo hišo, gledala na to, da je Katarino vedno spet vodila v cerkev k sv. maši. Z velikim zanimanjem je Katarina sprejemala raznovrstno liturgijo cerkve, ki se je prepletala v obeh deželnih jezikih. To je bilo tudi za sorodnike iz Bavarske nekaj posebnega, da so mogli prvič doživeti molitev in petje tudi v slovenskem jeziku.

Toda sveti krst Katarine ni bil samo praznik njene družine, temveč tudi celotne farne skupnosti, cerkve na kraju samem. Katarina je rojena na Štajerskem, zdaj pa se že udomačila v južnokoroškem okolju. Zato so mlado dekle tudi krstili v okviru svete maše, saj so jo farani v zadnjih letih vključili v svoje srce. Za mnoge iz farne skupnosti je bilo to prvič, da je bil sv. krst med sv. mašo. Po sveti maši je starejša ženska polno navdušenja dejala: „Gospod župnik, hvala vam za to, da ste krst opravili pri nedeljski sveti maši. Morala sem postati 80 let stara, da sem smela kaj tako lepega doživeti. Zdaj razumem, da je krst nekaj posebnega.“

Vsak zakrament je Božji dar. To sta tudi občutila starša, ki sta za spletno stran napisala spodbudne misli, kako sta ona dva doživela krst svoje hčerke. Življenje je tako prineslo, da je Katarina bila zdaj v tej starosti krščena in bil je pravi trenutek. Skupaj z drugimi sta bila ganjena, kako je sama izrecno izpovedala saj DA!, da hoče biti krščena. Mlada Katarina je s tem krstom posvetila sebe, svoje starše in celotno farno skupnost. To je tudi naš korak k Jezusu Kristusu, da sprejmemo poslanstvo, ki izvira iz svetega krsta, da po Božji milosti odrešujemo in posvečujemo sebe ter hkrati sodelujemo pri odreševanju in posvečevanju drugih. Lepo, da smo mogli to ob krstu mlade Katarine tako temeljito doživeti.
20 01 05 Taufe Katharina Burger 4 900
Fröhliches Zusammensein beim Taufessen. Der Opa vom Allgäu erzählt einen Witz. • Veselo druženje pri krstni pojedini.
20 01 05 Taufe Katharina Burger Gnzach 900

Foto aus dem Allgäu. Onkeln und Tanten sind in der Viehwirtschaft tätig. • Lepa pokrajina iz Bavarske.