Lesungen des Tages • Berila dneva

Für die Lektorinnen und Lektoren der Pfarre wurde diesen beiden Links eingerichtet, in denen die Lesungen des Tages, v.a. auch die Sonntagslesungen aufgerufen werden können. Herzlichen Dank all jenen Pfarrmitgliedern, die diesen wichtigen Dienst des Volkes Gottes vollziehen. Bitte einfach vor der Hl. Messe in die Sakristei kommen, so dass das Lektorenbuch entgegengnommen werden kann.

LINK: SCHOTT MESSBUCH

Bralke in bralci bogoslužnih beril na tej strani vidijo berilo dneva. Tako se lahko že prej pripravijo. Zahvala vsem, ki to pomembno službo Božjega ljudstva izvajajo predvsem ob nedeljah in praznikih. Lekcionar je v zakristiji. Prosim, da se javite pred sv. mašo, da ga lahko izročimo.

POVEZAVA: HOZANA SI