Schöner Firmtag in Schwabegg • Lep dan birme v Žvabeku

201906 Firmung Schwabegg Plz 2

Zur Feier der Hl. Firmung in der Pfarre Schwabegg am 30.06.2019 ist noch ein Gastbeitrag eingetroffen, den wir gerne hier veröffentlichen. Die Patin des Firmlings Marko Hehl, Frau Sabine Klokar, die auch  Pfarrgemeindratsobfrau der Pfarre Edling- Kazaze ist, hat mit diesem Bericht auch eine Einladung zu einem besonderen Fest mitgeschickt hat. Die Pfarre Edling- Kazaze feiert am Sonntag, dem 14. Juli 2019 um 10:15 Uhr mit einer Festmesse und einem anschließendem Pfarrfest vor dem Pfarrhof ihr 150- jähriges Bestehen (siehe unter: Termine im Dekanat). Die Pfarre Schwabegg- Žvabek gratuliert herzlich.

Podpredsednica župnijskega sveta v Kazazah, gospa Sabina Klokar, ki je bila kot botra prisotna pri birmi v Žvabeku, je napisala skupaj s svojim birmancem o svojih vtisih tega posebnega slavja. Prisrčna hvala, da je takoj sprejela poziv farnega predstojnika Mihe Golavčnika, ki je navzoče povabil, da naj nekaj napišejo za spletno stran fare. Na tem mestu pa čestitamo župniji Kazaze za 150-letnico obstoja, katerega bodo naslednjo nedeljo, dne 14. julija 2019 ob 10:15 uri obhajali s slovesno sveto mašo in z farnim praznikom pred župniščem.

201906 Firmung Schwabegg Plz 11

Na zadnjo nedeljo v mesecu juniju je bilo za faro Žvabek ter za vse navzoče birmance, botre in sorodnike poseben praznik. Od daleč se je videla na cerkvenem stolpu farne cerkve rumeno-bela zastava krške škofije, kot znak za ta poseben praznik. Na lepem dvorišču pred župniščem je župnik mag. Miha Golavčnik pozdravil nekdanjega škofovega vikarja msgr. dr. Jožeta Marketza, ki je podelil zakrament svete birme 24 mladim iz cele Koroške. Pevska instrumentalna skupina Žvabek pod vodstvom Vere Sadjak je pozdravila dr. Marketza z imenitno glasbo in lepim petjem.
Prisrčno pozdravila sta ravnatelja koroške Karitas tudi podpredsednik župnijskega sveta Josef Micheu in župan suške občine Gerhard Visotschnig. Tudi drugi predsedniki in predsednice raznih društev farne skupnosti v Žvabeku so bili navzoči in podarili birmovalcu domače dobrote. Nato je sledila slovesnost sv. birme v farni cerkvi, katero je pevsko in instrumentalno sooblikoval „projektni zbor“ pod vodstvom gospe Verene Jamer.

201906 Firmung Schwabegg Plz 5Am letzten Sonntag im Juni war für die Pfarre Schwabegg sowie für alle Firmlinge, deren Patinnen und Paten, ein besonderer Festtag. Vor dem wunderschönen Pfarrhof wurde der Firmungsspender Msgr. Dr. Josef Marketz vom Pfarrer Mag. Michael Golavčnik herzlichst begrüßt. Weitere Begrüßungsworte folgten vom Obmann des Pfarrgemeinderates, Herrn Josef Micheu, sowie vom Bürgermeister der Gemeinde Neuhaus, Herrn Gerhard Visotschnig sowie von weiteren Vereinsobleuten der Gemeinde. Nach dem herzlichen Empfang erfolgte unter Fanfarenklängen des Bläserquartetts der Schlosskapelle der Einzug und die Feier der Hl. Firmung in der sehr schön geschmückten Pfarrkirche.

24 Firmlinge aus ganz Kärnten haben das Sakrament der Hl. Firmung empfangen. In einer sehr persönlich und auch emotional gehaltenen Predigt appellierte Msgr. Marketz an die Firmlinge – stets Ziele im Leben zu haben und diese auch zu verfolgen. Die Patinnen und Paten sollten Wegbegleiter sein und immer mit Rat und Tat zur Seite stehen. Nach dem Firmungsgottesdienst folgte die Kindersegnung und danach hatte man die Gelegenheit für Fotos und schöne Begegnungen mit dem Firmungsspender.

201906 Firmung Schwabegg Plz 30Eine sehr nette Geste hat sich die Pfarre Schwabegg mit dem Jauntaler Had´n Verein unter Obmann Josef Hirm einfallen lassen. Jeder Firmling bekam am Schluss der Firmungsmesse als Geschenk kulinarische „Had´n Spezialitäten“ überreicht. Damit wurde allen Anwesenden auf diese Art und Weise die Genussregion, in der sich die Pfarre Schwabegg befindet, liebevoll näher gebracht. Die Firmung in der wunderschönen Pfarre Schwabegg/Žvabek wird uns als Fest der Liebe und Freude in Erinnerung bleiben. Allen, die dazu beigetragen haben – sei gedankt. Vsem ki so pripravili in sooblikovali za NAS ta lep BIRMSKI DAN velja en velik BOG LONAJ!

birma1

Fotos- slike: Mag. Hermann Klokar, OStR Mag. Karl Pölz, Martina Urban

PS: Am Sonntag, dem 30. Juni 2019, wurde in der Pfarre Schwabegg- Žvabek ein schönes Firmfest gefeiert. Wir danken Amtsleiter in Ruhe, Herrn Josef Plimon, der die ganze Firmfeier fotografisch festgehalten hat.
Die Bilder der Firmung können unter dem Link https://1drv.ms/u/s!Aq0FcJ2vDl44llu12oPbiRAxq-Ab?e=GoyaHz runtergeladen werden.
Na zgoraj navedenem linku so na razpolago
vse slike o praznovanju sv. birme v Žvabeku, dne 30. junija 2019, ki jih je naredil voditelj občinskega urada v pokoju, gospod Josef Plimon p.d. Reš.