Runder Geburtstag ……oder gospa Anica = 70

Ständig hören wir:
„Och, der 70er tut ja nicht weh; solange wir noch gesund sind; ist ja alles nicht so schlimm; es geht ja allen gleich.“

Ist es so? Oder doch nicht?

Für Sonntag, den 23. Juni 2019, flatterte mir eine Einladung zu einem 70er ins Haus. Anni Dobnik ist mir schon sehr lange bekannt: als Verkäuferin und Leiterin des damaligen EUCO-Marktes in Bleiburg, aus Begegnungen in der Pfarrkirche Schwabegg- Žvabek, wo sie einige Bänke mit ihrer Schwester Tilka vor mir sitzt und kräftig die Stimme beim Vorbeten bzw. beim liturgischen Volksgesang erhebt und aus meinen Messbesuchen in der Filialkirche St. Luzia, für die sie mit einigen Freundinnen gemeinsam mit dem Mesner Ciril Opetnik ganz liebevoll sorgt. Hier könnten wir noch eine sehr lange Liste anführen und wir würden sicher etwas auslassen, vergessen. Immer hilfsbereit und ein Lächeln auf den Lippen, so habe ich sie schätzen gelernt und liebgewonnen.

DSC 0856Ihre Geburtstagsfeier war ganz ein besonderes Fest: Ihre Enkelin Jasmin hielt eine berührende Laudatio auf ihre heißgeliebte Omi und als Draufgabe brachte sie ein Ständchen dar. Freunde, Nachbarn und Verwandte, die Mitglieder der Legion Mariens aus halb Kärnten, sowie die hochwürdigen Herren Dechant Mag. Ivan Olip, Vikar Andrej Lampret und Pfarrvorsteher Mag. Michael Golavčnik stellten sich als Gratulanten ein.

Von Pfarrvorsteher Mag. Michael Golavčnik und einigen Pfarrgemeinderäten der Pfarre Schwabegg- Žvabek kamen besondere Glückwünsche, geschrieben in einem Billet mit Bild, auf dem die Pfarrkirche Schwabegg- Žvabek zu sehen ist und davor ein rosarotblühendes Hadnfeld. „Gospa Anica“ ist eine begeisterte Köchin und Kuchenbäckerin, die am liebsten nach den gesunden Hadnmehl greift. Summa summarum ist sie eine besondere „Blüte“ des blühenden Gartens der großen Pfarrgemeinschaft.

Bei exzellentem Essen, guten und interessanten Gesprächen, so manchem Lied und launigen Harmonikaklängen von Postler Charly verbrachten wir einen wunderschönen Nachmittag.

P.S. Der 70er tut nicht weh! Man muss ihn nur feiern wie Anni!

Posebna cvetlica farne skupnosti

DSC 0509Na lepo nedeljo, 23. junija 2019, ko so zaradi slabega vremena izpadle dopoldne vse telovske procesije, smo bili popoldne priča, da v Dobu, nedaleč od podružne cerkve sv. Lucije, ki se je svetlikala sredi polj in gozdov, le še zasijalo sonce. Gospa Anica Dobnik p.d. Rebernikova je praznovala 7 desetletij svojega življenja.

Da je vaška skupnost v Dobu v najboljšem stanju, so videli vsi gostje od blizu in od daleč (Kurschatten aus Osttirol), saj so se sosedje polnoštevilno zbrali pri gospe Anici, ki je na velikem prostoru pred vhodom hiše, pod streho, kjer drugače stojijo družinski avtomobili, vse pustila pripraviti za pogostitev. Cela družina je pomagala, da so ustvarili enkraten ambijente".

Kuhar iz Srednje vasi onstran Drave je pripravil okusen mrzel in topel bife, mlada natakarja iz Slovenije pa sta poskrbela za oživljajoče koktalje. Prišli so tudi sorodniki iz Slovenije in iz Vogrč, od koder tudi sama gospa Anica prihaja po rodu. Nešteto let - naslednje leto bo ta zveza lesketala v zlatih številkah - pa je zdaj poročena s soprogom Richardom, ki je strasten čebelar. Tudi sama je pridna kakor čebelica. Svojčas je vodila trgovino v Pliberku, zdaj v zasluženem pokoju pa je vestna faranka, ki rada obiskuje svete maše v Žvabeku in skupaj s sosedi skrbi za podružno cerkev pri Sv. Luciji v Dobu. Dolga leta je tudi članica Marijine legije, ki se vsak teden zbira v žvabeškem župnišču k molitvi. Tam tudi pregledajo, kaj so dobrega v preteklem tednu storili. Marijina legija so kakor skavti, ki so si zavezali, da naredijo saj eno dobro delo na dan. Tako je zapisnik Marijine legije poln dobrih del, ki so se v vsej svoji preprostosti uresničevali v vsakdanjem življenju le teh.

Želimo gospe Anici v imenu celotne farne skupnosti še naprej veliko zdravja, nasmejanih lic in dobre volje v vsem tem, kar ji podarja življenje.

Martina Urban p.d. Mudl
Oberdorf- Gornja vas