Sitzung des Dekanatsrates in Schwabegg • Seja dekanijskega sveta v Žvabeku
2019Dekanatsratsitzung011

Am 11. März 2019 fand die Sitzung des Dekanatsrates von Bleiburg im Pfarrhof in Schwabegg statt. Das Hauptthema der Sitzung war die Vorbereitung der Begegnungswoche der Caritas in den Dekanaten des Bezirkes Völkermarkt vom 9. bis 17. November 2019 unter dem Motto „Wir gemeinsam - Mi skupno“. Über das Vorhaben informierten Mag. Marion Mörtl von der PfarrCaritas und Mag. Tonč Rosenzopf-Jank vom slow.  Seelsorgeamt (beide im Bild rechts vorne). Alle Pfarren waren mit ihren Seelsorgern und den Laienvertretern vollzählig anwesend, weiters die Vertreter der Religionslehrer, der Jugend, der kirchlichen Mitarbeiter und der Ordensgemeischaft der slow. Schulschwestern.
Es war ein sehr harmonisches, fruchtbares und zielorientiertes Treffen, das mit einem gemütlichen Zusammensein ausklang. Ein Organisationskomitee aus allen drei Dekanaten des Bezirkes Völkermarkt wird aus den vorgebrachten Ideen der einzelnen Dekanatsräte ein entsprechendes Programm erstellen. Wir danken den Schwabegger Gastgebern für die gewährte Gastfreundschaft und für den gelungenen Auftakt, so dass die Sitzungen des Dekanatsrates in Zukunft abwechselnd in den einzelnen Pfarren des Dekanates abgehalten werden. Die nächste Sitzung findet am 07. Oktober 2019 in der Pfarre St. Michael ob Bleiburg statt.
Seja dekanijskega sveta v Žvabeku

V ponedeljek zvečer je potekal sestanek dekanijskega sveta dekanije Pliberk v prostorih župnišča v Žvabeku. Osrednja tema seje je bila predstavitev priprave na poseben teden Caritas, ki bo v okraju Velikovec potekal med 9. in 17. novembrom letos. Teden ima spodbuden naslov „Wir gemeinsam-Mi skupno“. Uvodne informacije in spodbude sta pripravila mag. Marion Mörtl, sodelavka koroške Caritas in mag. Tonč Rosenzopf-Jank od slovenskega dušnopastirskega urada iz Celovca. Na seji so bili navzoči vsi duhovniki in laiki iz vseh šestih far dekanije, kakor tudi predstavnik veroučiteljev, mladih, redovne skupnosti šolskih sester in farnih sodelavcev.
Srečanje je bilo harmonično, produktivno in ciljno naravnano, ki se je nadaljevalo še s prijetnim druženjem. Za ta teden srečanja koroške Caritas se je tvoril poseben odbor iz vseh treh dekanij velikovškega okraja, ki bo pripravil in koordiniral prireditve. Zahvala žvabeškim gostiteljem, ki so vse tako izrstno pripravili. Naslednja seja dekanijskega sveta bo na praznik rožnovenske kraljice, dne 7. oktobra 2019, v župniji Šmihel nad Pliberkom.

Mag. Sašo Popijal

Pastoralassistent in Bleiburg • Pastoralni asistent v Pliberku