Hl. Taufe • Sv. krst

Taufe MatschekAnmeldung zum Sakrament der Heiligen Taufe

Wenn Sie die Spendung des Sakramentes der Hl.Taufe in der Pfarre Schwabegg- Žvabek planen, nehmen Sie bitte sobald als möglich (1-2 Monate vorher) Kontakt auf mit:

Dazu werden folgende Dokumente benötigt:
▪ Geburtsurkunde des Kindes
▪ Meldenachweis des Kindes
▪ wenn die Eltern des Kindes kirchlich verheiratet sind: kirchlicher Trauungsschein der Eltern
▪ wenn die Eltern des Kindes standesamtlich verheiratet sind: standesamtliche Heiratsurkunde der Eltern
▪ aktueller Taufschein des Paten/ der Patin bzw. Nachweis der Kirchenzugehörigkeit (kann auch über den Dienstweg eingeholt werden)
▪ Tauferlaubnis der Wohnpfarre (wenn auswärtige Wohnpfarre)

Prijava k zakramentu svetega krsta

Za prijavo k zakramentu sv. krsta v župniji Žvabek, Vas prosimo, da se 1-2 meseca prej obrnete na:

Za krstni pogovor potrebujemo te dokumente:
▪ rojstni list otroka
▪ potrdilo bivanja otroka
▪ če sta starša otroka cerkveno poročena: cerkveni poročni list staršev
▪ če sta starša otroka civilno poročena: poročni list civilne poroke
▪ aktualen krstni list botra/ botre oz. potrdilo o cerkveni pripadnosti (je možno urediti tudi po službeni poti)
krstno dovoljenje od župnije bivanja (če je župnija izven Žvabeka)

23.03.2019: Die Hl. Taufe von Tabea Tosoni • Sveti krst Tabeje Tosoni
28.05.2017: Doppeltaufe in der Filialkirche St. Luzia • Dvojni krst pri Sveti Luciji
29.10.2016: Hl. Taufe Julian Pistotnik • Sv. Krst Juliana Pistotnika
01.05.2016: Hl. Taufe • Sv. Krst Maximilian Daniel Matschek