Erfolge der Schwabegger Feuerwehrjugend Uspeh mladih gasilcev iz Žvabeka

Gruppenfoto FF Jugend

Das Training der Jugendfeuerwehrmannschaft Schwabegg hat sich bezahlt gemacht. Feuerwehrkommandant OBI Michael Lamprecht und der Jungfeuerwehrbeauftragte OFM Simon Micheu (alias Headcoach) konnten nach wochenlangem Training bei den Landes- und Bundesbewerben beachtliche Erfolge erzielen.
Die Feuerwehrjugend der FF-Schwabegg konnte bei den Landesbewerben in der Leopold Wagner Arena in Klagenfurt in folgenden Bewerben punkten:
In der Wertung FJLA in Bronze erreichte die Gruppe mit 1054,98 Gesamtpunkten den ersten Platz und wurde Landesmeister. Im Bewerb FJLA in Silber konnten die jungen Schwabegger den zweiten Platz erreichen und somit den Titel Vizelandesmeister. Auch im Einzelbewerb der Kategorie Bronze A belegte Schwabegg Platz 3 und Platz 4 bei 71 Startern. Als Landesmeister und beste Kärntner Jugendmannschaft wurde Schwabegg zum Bundes-Feuerwehrjugend-Leistungsbewerb nach Feldkirch in Vorarlberg eingeladen.

Vor der Abfahrt beim FF-Haus in Schwabegg, am Freitag, dem 26. August 2016, überbrachte Bürgermeister Gerhard Visotschnig den Jungfeuerwehrkameraden gute Wünsche und übergab kleine Anerkennungsgeschenke. Pfarrvorsteher Mag. Michael Golavčnik erbat im gemeinsamen Gebet für die Mannschaft samt den Begleitpersonen den Segen Gottes und übergab an die Jugend ein kleines Energiepaket, sowie ein Beruhigungspackerl für die Begleitpersonen. Danach ging es auf große Fahrt.
Die Fangemeinde, Freunde und Eltern reisten am gleichen Tag oder Tags darauf an, um die Schwabegger Mannschaft anzufeuern. 44 Mannschaften, davon 4 aus Kärnten kämpften am 27. August 2016 um den Bundesmeistertitel. Beim Bundes-Feuerwehrjugend-Leistungsbewerb 2016 erreichte die Jugend-Mannschaft der FF-Schwabegg, in einem Bewerberfeld von 44 Mannschaften den ausgezeichneten 17. Rang. Wir wünschen der FF-Schwabegg weiterhin eine gute Kameradschaft, wo ja einige auch aus Neuhaus mitwirken, und viel Erfolg bei den Bewerben.

Uspeh mladih gasilcev iz Žvabeka

HP FFStar pregovor pravi: brez dela ni jela. Za vsak posel, zaslužek in uspeh je treba najprej nekaj storiti - investirati nekaj znanja, izkušenj, časa, energije in denarja. Tako so mladi gasilci iz Žvabeka pod vodstvom komandanta OBI Michaela Lamprechta in odgovornega za mladino, OFM Simona Micheuja želi na tekmovanjih gasilcev na deželni in na državni ravni izredne uspehe. Prej so se pripravljali v mnogih treningih na dan resnice, ko so tekali, premagovali ovire, predajali gasilsko pipo in se urili, da ne bi delali napak.
Pri deželnem tekmovanju so v jakostni skupini bron postali deželni prvaki, v jakostni skupini srebro pa podprvaki. Tudi pri tekmovanju posameznikov so zasedli razveseljivo 3. in 4. mesto od 71 sodelujočih. Zaradi tega so bili mladi gasilci iz Žvabeka povabljeni na državno tekmovanje gasilcev v Feldkirch na Predarlskem.
V petek, 26. avgusta 2016, se je pri gasilskem domu od mladih nadebudnežev poslovil sam župan Gerhard Visotschnig in jim voščil vse dobro in veliko uspeha. Farni predstojnik mag. Michael Golavčnik pa je v kratki pobožnosti vključil vse sodelujoče in spremljajoče v molitev ter prosil za Božji blagoslov. Mladim je v imenu župnije izročil „paket moči“, spremljajočim pa „zaboj pomirovalnih sredstev“. Več kot 9 ur so bili na poti. Od 44 moštev so mladi Žvabekarji zasedli 17 mesto, od 4 moštev iz Koroške so bili drugi najboljši. Mladim želimo še naprej veliko dobrega razumevanja v skupini, kjer je tudi nekaj Sušonov ter še nadaljnih uspehov na gasilskem področju.

Bericht • Poročilo: Gerhard Visotschnig, Bürgermeister • župan
Fotos • Slike: Martina Urban, PGR-Schriftführerin zapisnikarca ŽS