Pfarrkirche „Lichterhimmel“ "Obok lučk" v Žvabeku

IMG 5635

Am dritten Fastensonntag, dem 28. Februar 2016, konnte Pfarrvorsteher Mag. Michael Golavčnik zu Beginn Beginn der Hl. Messe als Statio den von Schlossermeister Josef Micheu gefertigten „Lichterhimmel“ segnen. Damit konnte einem großen Wunsch der Pfarrbevölkerung entsprochen werden. Dieser selbstgestaltete Opferlichtständer ist im Eingangsbereich der Pfarrkirche angebracht. Sie können vor oder nach der Hl. Messe sowie auch untertags, wenn das Kirchentor aufgesperrt ist, eine Kerze entzünden und in den „Lichterhimmel“ stellen.
Zünden Sie ein Lichtlein an:
- wenn Sie den inneren Wunsch haben, Ihrer Lieben zu gedenken
- wenn Sie sich etwas wünschen für sich selbst oder für jemanden, der Ihnen am Herzen liegt
- wenn Sie traurig sind
- wenn gerade niemand für Sie Zeit hat
- wenn Sie sich bedanken wollen für Wohlergehen, Gesundheit oder für gute Lebensentscheidungen

Die Hl. Messe wurde dieses Mal von den Firmlingen mitgestaltet, die die Lesungen und die in der Firmstunde selbstvorbereiteten Fürbitten vorgelesen haben. Familie Hirm vlg. Schuler zeichnete sich bei dieser Hl. Messe, wo auch für die Verstorbenen der Familie gebetet wurde, für die musikalische Mitgestaltung verantwortlich. Mit Instrumenten und Gesang sorgten sie für einen „fetzigen Sound“ und bewegten die Messbesucher zum Mitsingen.
Pfarrvorsteher Mag. Michael Golavčnik ging in seiner Predigt auch auf die 1. Lesung ein, wo vom brennenden Dornbusch die Rede war, einem Ort der Gegenwart Gottes. Dank gilt deshalb dem Pfarrgemeinderatsobmann und Pfarrökonomen, Schlossermeister Herrn Josef Micheu, der mit diesem Lichterhimmel einen Ort der Gegenwart des Gebetes und Innerhaltens geschaffen hat, wie es Mose im brennenden Dornbusch in der Wüste erfahren hat. Möge die schöne und stimmungsvolle Feier der Hl. Messe, in der auch die verschiedenen Fähigkeiten der Pfarrmitglieder zum Ausdruck kommen, noch lange weiterklingen in den Herzen der Menschen.
Pfarrvorsteher Golavčnik bedankte sich am Ende der Hl. Messe nicht nur den mitwirkenden Firmlingen und Ministranten, sowie den musikalisch bewegten Mitgliedern der Familie Hirm vlg. Schuler, sondern auch allen, die ungenannt bleiben möchten, aber im Stillen viel Gutes in der Pfarre für und mit den Menschen tun.
Ein Opferlicht kostet 50 Cent. Wir bitten, die Summe in die dafür vorgesehene Öffnung rechts unten einzuwerfen, sowie die Opferlichter auf die Eisenarme, in dem sich eine Vertiefung für das sichere Abstellen der Opferlichter befindet, hineinzustellen. Bitte die Opferlichter nicht auf die kleineren Eisenarme, die keine Vertiefung haben, zu stellen, denn diese sind aus Dekorationsgründen angebracht und stellen den Sicherheitsabstand zwischen den einzelnen Opferlichter dar.
Am Abend waren die entzündeten Opferlichter durch das Fenster des Eingangsbereichs der Pfarrkirche noch zu sehen, als stumme und leuchtende Zeugen einer großen Bereitschaft, in dieser Pfarre mitzuwirken und mitzubeten.

IMG 5645 „Obok lučk“ za župnijsko cerkev v Žvabeku

Na 3. postno nedeljo, dne 28. februarja 2016, je farni predstojnik mag. Michael Golavčnik blagoslovil na žačetku sv. maše novi obok lučk v župnijski cerkvi v Žvabeku, katerega je izdelal kleparski mojster Josef Micheu iz Žvabeka. To izvirno stojalo za lučke, s katerim smo uresničili dolgoletno željo faranov in obiskovalcev cerkve, je pritrjeno na steno v veži župnijske cerkve. Tam lahko vsak obiskovalec cerkve prižge lučko pred ali po sv. maši oziroma podnevi, če so cerkvena vrata odprta in jo postavi na obok lučk.

Lučko lahko prižgete v različnih namenih:

-       če imate notranjo željo, da se ljubeče spomnite vaših najdražjih

-       če prosite nekaj v svojih namenih ali v namenih za koga drugega, katerega nosite v srcu

-       če ste žalostni

-       če nimate ravno nikogar, ki bi se z vami pogovarjal

-       če bi se radi zahvalili, kar ste dobrega sprejeli, za zdravje in za milost dobrih življenjskih odločitev

Birmanci so tokrat tudi sooblikovali sveto mašo, ko so prebrali berila ter priprošnje, katere so sami pripravili v birmski uri. Družina Hirm p.d. Šulerjevi pa so tokrat glasbeno sooblikovali sveto mašo, ker smo se v mašni intenciji tudi spomnili rajnih Šulerjevih staršev. Z glasbili in s petjem so poskrbeli za mladostno ozračje, v katerem so tudi drugi radi soprepevali.
Farni predstojnik je v svoji pridigi opozoril na 1. berilo, kjer se je Bog prikazal Mojzesu v gorečem grmu v puščavi. S to izkušnjo je Mojzes dobil nov zagon, da je bil pripravljen rešiti izraelsko ljudstvo iz tlačanstva v Egiptu. Tako naj bodo želje in hrepenenja vseh tistih, ki prižigajo lučko in jo postavijo v obok lučk ravno tako uslišani in opogumljeni, kakor Mojzes ob izkušnji pri gorečem grmu.
Zahvala velja podpredsedniku župnijskega sveta in farnemu ekonomu gospodu Josefu Micheuju, ki je mojstrsko zasnoval in izdelal ta obok lučk“. Farni predstojnik se je na koncu sv. maše še enkrat zahvalil birmancem, Šulerjevi družini, posebno še Foltu Hirmu, ki je mlade kljub praznovanja rojstnega dneva nečakinje Katarine spravil skupaj, ter vsem tistim, ki hočejo ostati neimenovani, a na skrivnem in neopazno delajo dobro za ljudi in z ljudmi te fare.
Lučka stane 50 centov. Prosim, da vsoto vržete v pripravljeno odprtino ter lučke postavite na predvidene železne ročaje, kjer je tudi vrezana vdolbina za lučke. Na male ročaje, kjer ni vdolbine, prosim ne postavljati lučk, ker ti služijo le dekoraciji ter varnosti pred požarom.
Še zvečer so lučke svetlikale pri vhodu župnijske cerkve skozi okno in so bile tako žive priče tihe in vztrajne molitve in dejavnosti faranov.
Bericht-Poročilo/Fotos-Slike: Martina Urban

IMG 5642