Tag der älteren Generation • Dan starejše generacije

Tag der lteren Generation

Am Nationalfeiertag, den 26. Oktober 2015, lud die Gemeinde Neuhaus zum „Tag der älteren Generation“ ein. Dieser Tag begann um 11:00 Uhr mit einer Heiligen Messe in der Pfarrkirche Schwabegg- Žvabek, die durch Dechant Msgr. Mag. Ivan Olip zelebriert wurde. Altpfarrer Geistlicher Rat Simon Wutte, der neue Pfarrvorsteher Mag. Michael Golavčnik und der Aushilfspfarrer des Dekanates Bleiburg- Pliberk, H.H. Andrej Lampret, feierten als Konzelebranten mit. Anschließend lud die Gemeinde Neuhaus alle Gemeindebürger, die schon das 60. Lebensjahr vollendet haben, und alle Mitwirkenden ins Gasthaus Hafner in Oberdorf- Gornja vas zum Mittagessen und anschließendem geselligen Beisammensein ein.Im Rahmen dieser Feier wurde H.H. GR Simon Wutte für sein jahrzehntelanges segensreiches Wirken in den Pfarren Schwabegg- Žvabek und Neuhaus- Suha durch Herrn Bürgermeister Gerhard Visotschnig, Frau Vizebürgermeisterin Mag. Eveline Paier-Sternjak und Herrn Vizebürgermeister Mag. Karl Pölz, die Urkunde der Ehrenbürgerschaft der Gemeinde Neuhaus überreicht. Diesen Festakt, in dem auch des Geburts- und Namenstages des Pfarrers in Ruhe GR Simon Wutte gedacht wurde, gestaltete die Pevska instrumentalna skupina (PIS) des Kulturvereines KPD Drava musikalisch mit.
Dank gilt dem Hwst. Herrn Dechanten Msgr. Mag. Ivan Olip, der in einer überzeugenden Predigt an Hand der liturgischen Tageslesungen das Bild des Priesters heutzutage zeichnete - der von Gott berufen ist, das Evangelium in Wort noch mehr aber mit seinem Lebensbeispiel für und mit dem Volk Gottes zu verkünden. Der Kirchenchor Schwabegg- Žvabek unter der Leitung von Herrn Stefan Tschreschnig hatte Dankes werter Weise die musikalische Mitgestaltung der Hl. Messe über.
Pfarrer in Ruhe, GR Simon Wutte, wurde an diesem Tag zur Freude aller Anwesenden von den geistlichen Schwestern, ehrwürdigen Schwester Oberin Sr. Regina M. Tolmaier und der aus Unterdorf- Doljna vas stammenden Sr. Karolina M. Krištof begleitetet.GR Wutte verbringt seinen wohlverdienten Ruhestand im Pflegeheim der Schulschwestern in Bleiburg- Pliberk, wo er gut betreut und weiterhin als Hausgeistlicher segensreich wirken kann.

Dan starejše generacije
Na državni praznik, dne 26. oktobra 2015, je občina Suha vabila na „dan starejše generacije“. Ta dan se je začel ob 11:00 uri s sveto mašo v župnijski cerkvi v Žvabeku, katero je daroval častiti gospod dekan msgr. mag. Ivan Olip. Somaševali pa so župnik v pokoju, č.g. duhovni svetnik Simon Wutte, novi farni predstojnik mag. Mihael Golavčnik ter duhovnik pomočnik dekanije Pliberk, č.g. Andrej Lampret. Po sv. maši pa so bili vsi občani, ki so dopolnili 60 let starosti ter vsi sodelujoči povabljeni na skupno kosilo in na veselo druženje v gostilno p.d. Habnarju v Gornjo vas. Ob tej slovesnosti je č.g. duh. sv. Simon Wutte za svoje desetletja dolgo dušnopastirstvo v župnijah Žvabek in na Suhi iz rok župana Gerharda Visotschniga, podžupanje mag. Eveline Paier-Sternjak in podžupana mag. Karla Pölza, prejel listino o častnem občanstvu, ki ga je podelil občinski svet Suha prvikrat. Pevsko instrumentalna skupina (PIS) katoliškega prosvetnega društva (KPD) Drava pa je z veselimi pesmi glasbeno sooblikovala to slovesnost.
Zahvala velja č.g. dekanu msgr. mag. Ivanu Olipu, ki je v prepričljivi pridigi pri sv. maši orisal lik duhovnika danes - od Boga je poklican, da s besedo, še bolj pa z dejanji oznanja Božjo besedo za in med Božjim ljudstvom. Cerkveni zbor Žvabek pod vodstvom zborovodje in organista g. Štefana Tschreschniga pa je glasbeno sooblikoval sv. mašo.
Veseli smo bili navzočnosti častite prednice sr. Regina M. Tolmaier ter njene sosestre sr. Karoline M. Krištof, ki izhaja iz znane Stogartove družine v Doljni vasi, kateri sta na ta dan spremljale slavljenca duh. sv. Simona Wutteja. V domu ostarelih, ki ga vodijo šolske sestre v Pliberku, uživa č.g. duh. sv. Wutte svojo zasluženo upokojitev ter tam deluje še naprej kot hišni duhovnik.