Am Samstag, dem 27.04.2019, findet von 14:00 bis 17:00 Uhr eine gemeinsame Wanderung der Firmlinge mit dem PGR-Mitglied Benjamin Malle von der Filialkirche Heiligenstadt- Sveto mesto über den Kömmel statt. Geplante Tour: Wasserstube Krištofu, Anwesen Tratar. Auch Erwachsene können dabei mitgehen. Bitte Wanderschuhe anziehen und ggf. Regenschutz mitnehmen.

V soboto, dne 27.04.2019 od 14:00 do 17:00 ure je pohod z birmanci po Komlju. Vodi župnijski svetnik in svetomeški mežnar Benjamin Sascha Malle. Ogledali si bomo vodnjak pri Krištofu in pri Trotarju uživali pogled po žvabeški dolini. Prosim, pridite z gorskimi čevlji in poskrbite za zaščito proti dežju. Tudi odrasli so prisrčno vabljeni, da se nam priključijo.

HEILIGENSTADT PANO