Šolska miš • Schulmaus in Neuhaus
20190126 Mladi rod Solska mis

Nun sind die Semesterferien angebrochen. Die Schülerinnen und Schüler haben für das erste Schulhalbjahr die Schulnachrichten bekommen, in denen ihr bisheriger Schulerfolg sichtbar wird. Dankbar sind wir für alle Beiträge, die wir neben ihrer Schulausbildung erfassen können. So wurde eine Geschichte vom aus Schwabegg stammenden Bacher Ministranten Thomas Selišnik in slowenischer Sprache auch in die Predigt am 2. Sonntag im Jahreskreis, zur sogenannten Antoniusmesse in der Pfarrkirche Schwabegg-Žvabek von Pfarrvorsteher Mag. Michael Golavčnik miteingebaut.

Wir danken der slowenischsprachigen Schulzeitschrift Mladi rod (Junge Generation) für die Erlaubnis der Veröffentlichung der Geschichte und des Titelbildes der aktuellen o. g. Zeitschrift auf der Pfarrhomepage. In dieser Nachlese wünschen wir allen Schülerinnen und Schülern, sowie allen Lehrerinnen und Lehrern erholsame Semesterferien. Dank an Thomas für diese wunderbare Geschichte.

V semestralnih počitnicah je čas, da se učenke in učenci malo odpočijejo od šolskega napora. Lepo pa je videti, da se mladi udejstvujejo poleg šolskega vsakdana in pišejo pesmice in zgodbice za šolsko glasilo Mladi rod. Mladi rod se uporablja s priporočilom zveznega ministrstva za izobraževanje in ženske v ljudskih in novih srednjih šolah dvojezičnega ozemlja ter za slovenski jezikovni pouk na nižji stopnji srednjih in višjih učnih zavodov. Zahvala uredništvu za dovoljenje objave naslovne strani in risbe in zahvala Thomasu Selišniku iz Žvabeka, da je tako duhovito napisal to zgodbico šolske miši. Zdaj obiskuje novo srednjo šolo v Labodu (Lavamünd) in mu želimo veliko učnega uspeha še naprej.

Heute zur Antoniusmesse, möchte ich den Bacher Ministranten Thomas, der in der Pfarre Schwabegg-Žvabek wohnhaft ist, in den Mittelpunkt stellen. Er hat für die slowenische Schulzeitschrift Mladi rod - übersetzt, die junge Generation - eine Geschichte geschrieben hat.

Die Geschichte handelt von einer Maus, die sich in der Schule Neuhaus befindet. Da es ihr fad geworden ist am WC der Lehrerin, begibt sie sich in die Schulklasse. Auch wenn der Schüler Thomas die Maus immer wieder zurückbringt, sie kommt immer wieder in die Klasse zurück.

20190126 Mladi rod Solska mis Selisnik

Mladi rod Januar-Februar 2019, Letnik LXVIII, številka 5-6., str. 35.

Also, Thomas zeigt der Maus die ganze Klasse und sie kommt dorthin jeden Tag, um mit der ganzen Klasse zu lernen. Schöner kann eine Geschichte nicht erzählt werden. Diese Maus dient dazu, um auch selbst Freude an der Schule zu haben.

Auch Jesus tat sein erstes Zeichen in der Hochzeit von Kana, und offenbarte seine Herrlichkeit, und seine Jünger glaubten an ihn (Joh 2,11). So glauben auch wir an die verändernde Kraft der Erzählung, in der der Geist Gottes sichtbar wird. Möge diese kleine Schulmaus unserem Ministranten Thomas noch lange auf seiner Schullaufbahn begleiten.

Tako je Jezus v galilejski Kani naredil prvo od znamenj in razodel svoje veličastvo in njegovi učenci so verovali vanj. (Jn 2,11) Tako lahko tudi mi verujemo v spreminjajočo moč zgodbe, v kateri je prisoten Sveti Duh. Naj ta spodbujajoča zgodba o mali šolski miši še naprej spremlja potoškega ministranta Thomasa na njegovi šolski poti. Amen.

DSC 0012 1800x1172 Thomas Selinik

Foto: OStR Mag. Karl Pölz

Betreff: Re: Dovoljenje za objavo
Von  Magda Zidej

An     Pfarre Schwabegg- Žvabek
Datum: 12.02.2019 12:43

Pozdravljeni,

seveda, lahko radi objavite. Lepo je, če otroci prispevajo risbe in besedila, in se ta lahko pokažejo širni javnosti.

Lep pozdrav

Magda Zidej
(glavna urednica Mladega roda)

Am 12.02.2019 um 08:51 schrieb Pfarre Schwabegg- Žvabek

Spoštovani!

Prosim za dovoljenje objave zgodbe Thomasa Selišnika iz Žvabeka o šolski miši, ki ste jo objavili v januarski-februarski izdaji Mladega roda 2019, na domači strani fare Žvabek in Suha. Thomas je ministrant v Potočah.

Prosim tudi za dovoljenje objave naslovne strani.

Hvala in lep pozdrav!

Mag. Michael Golavčnik