Kirchturmuhr Schwabegg  Stolpna ura Žvabek
Bitmap in Unbenannt 1

Kirchturmuhr von Schwabegg wieder aufgewacht!
Jahrelang stand sie still. So als wäre sie für immer eingeschlafen. Der aufgeweckten Bereitschaft des Pfarrmitgliedes Herrn Gregor Liendl ist es zu verdanken, dass seit Freitag, 19. August 2016, die Kirchturmuhr wieder auf allen vier Turmseiten „geht“.

Nicht nur mit dem täglichen Glockenschlag und Glockengeläut, sondern auch mit einer weithin sichtbaren wieder „richtig“ gehenden Kirchturmuhr dient der Turm der Pfarrkirche nun wieder zur Orientierung für „Zeit im irdischen Leben“, und erinnert auch daran, dass diese Zeit geschenkt und bemessen ist.

Als Pfarrvorsteher von Schwabegg- Žvabek bin ich sehr dankbar, dass noch vor dem Jahrestag des offiziellen Beginns meiner Tätigkeit in die Pfarre (1. September 2015) auch die Kirchturmuhr wieder verlässlich „in Gang“ gebracht worden ist.

Zu verdanken ist dies besonders dem fachlichen und technischen Geschick des Schlossermeisters Gregor Liendl. Damit ist auch wieder erneut erfahrbar geworden, welche großen fachlichen Talente innerhalb der Pfarre zu finden sind und wie diese auch ihre Fähigkeiten zum Wohle und zur Freude der allgemeinen Öffentlichkeit einsetzen. Herzlichen Dank!

IMG 8194Žvabeška stolpna ura se je spet zbudila!

Leta dolgo je mirovala ura na treh straneh cerkvenega stolpa. Človek je imel občutek, da je za zmeraj zaspala.

Samo budnosti farana gospoda Gregorja Liendla se lahko zahvaljujemo, da od petka, dne 19. avgusta 2016, spet deluje stolpna ura na vseh štirih straneh cerkvenega stolpa.

Zdaj usmerja tek časa ne samo vsakodnevno bitje ure in zvonenje zvonov, temveč tudi daleč naokoli vidna stolpna ura, ki kaže pravi čas za našo zemeljsko bivanje. Stolpna ura nas vedno tudi spominja na dejstvo, da je naš čas podarjen in odmerjen.

Kot farni predstojnik v Žvabeku sem zelo hvaležen, da nam je uspelo spet "zagnati" stolpno uro, in to še pred prvo obletnico svojega delovanja v tej župniji (1. september 2015).

Zahvaljujemo se ključavničarskemu mojstru Gregorju Liendlu, ki je s svojo strokovno in tehnično spretnostnjo popravil stolpno uro. S tem smo spet enkrat priča, koliko talentov imamo v tej fari in koliko je takih, ki so pripravljeni svoje spretnosti uporabiti za dobrobit in v veselje vseh. Prisrčna hvala!

Mag. Michael Golavčnik
Pfarrvorsteher - farni predstojnik