Anbetungstag Schwabegg • Dan češčenja v Žvabeku

Aussetzung des Allerheiligsten

In Verbundenheit mit dem diözesanen Gebetsapostolat "Ewige Anbetung", gestaltet die Pfarre Schwabegg-Žvabek alljährlich am 12. Juni den sogenannten Anbetungstag, der heuer auf einen Sonntag gefeiert wurde. "Zu den Gebetsanliegen eines solchen Anbetungstages", so in einem Schreiben des Hwst. Herrn Diözesanbischofs an die Pfarre, "zählen gewiss die Gebetsmeinungen des Hl. Vaters und des Bischofs, es sollen aber auch aktuelle Anliegen der Weltkirche und der Ortskirche besonders angesprochen werden". Dieser Anbetungstag in der Pfarre Schwabegg-Žvabek wurde in der Vielfalt der liturgischen Feiern begangen. Um 08.00 Uhr erfolgte die feierliche Aussetzung des Allerheiligsten in der Monstranz. So wurde im Monat Juni, der dem Herzen Jesu geweiht ist, die Herz Jesu Litanei gebetet und eucharistische Lieder gesungen.
Um 08:30 Uhr erfolgte die erste Hl. Messe, der Pfarrvorsteher Mag. Michael Golavčnik vorstand. Die Lesungen und die Fürbitten übernahmen dankeswerter Weise die Kirchenkämmerin Frau Irene Wagner, sowie der PGR-Obmann und Pfarrökonom Herr Josef Micheu vlg. Randev, der auch den Mesnerdienst überhatte. Bei der zweiten Hl. Messe um 10:00 Uhr, die vom Krankenhauspfarrer aus Slovenj Gradec, H.H. Augustin Raščan, feierlich zelebriert wurde, übernahm den Lektorendienst Kirchenkämmerer und Pfarrgemeinderat, Herr Benjamin Malle, der auch als Sakristan tätig war. Während der Hl. Messen stand der Aushilfspriester des Dekanates Bleiburg- Pliberk, H.H. Andrej Lampret, den Gläubigen als Beichtvater im Beichtstuhl der Pfarrkirche zur Verfügung. Die Beichtgelegenheit bei einem auswärtigen Priester wurde auch rege in Anspruch genommen.
Während der Anbetungsstunden am Nachmittag konnten Pfarrmitglieder vor dem am Sakramentsaltar in der festlich geschmückten Monstranz ausgestellten Allerheiligsten beten, meditieren oder singend eine besinnliche Stunde in der Pfarrkirche verbringen. Wir danken allen Beterinnen und Betern, die stellvertretend für die Ortschaften der Pfarre, sowie der apostolischen Gruppen der Legio Mariae und des Lebendigen Rosenkranzes, die Anbetungsstunden durchgeführt haben.
Bei der feierlichen Abschlussmesse um 18.00 Uhr fand Pfarrvorsteher Mag. Michael Golavčnik in seiner Predigt die richtigen Worte für jedermann/ frau, wofür wir ihm herzlich danken. Die Kinder und die Jugend waren unter anderen auch durch die erfahrenen Ministrantinnen Valerie, Jacqueline und Anna, insbesondere aber durch die neue Ministrantin Magdalena Srebotnik, vertreten, die sich nicht nehmen ließ, bei der Aussetzung und bei allen drei Hl. Messen des Tages zu ministrieren. Den festlichen Rahmen für diesen Tag bereitete die "Blumenfrau" der Pfarre, Frau Sabine Matschek vlg. Utnik, die die Altäre mit Blumen aus dem Garten und dem Wald stimmungsvoll geschmückt hat, wofür wir ihr herzlich danken.
Dieser Sonntag der "Ewigen Anbetung" in der Pfarre Schwabegg- Žvabek war getragen vom gemeinsamen Gebet, der Verbundenheit unter den Pfarren im Dekanat, so wie darüber hinaus, wo wir auch Gäste aus der vormaligen Pfarre unseres Pfarrvorstehers begrüßen konnten. Dank auch
für den schönen liturgischen Volksgesang.

IMG 5740Dan češčenja

Župnija Žvabek vsako leto, dne 12. junija, v okviru škofijskega molitvenega apostolata "Večno češčenje", izvede dan celodnevnega češčenja, katerega smo letos obhajali v nedeljo. "K molitvenemu namenu dneva celodnevnega češčenja", tako v pismu prevzišenega škofa v pismu župniji, "spadajo čisto gotovo tudi molitveni nameni svetega Očeta in krajevnega škofa, kakor tudi predstavitev aktualnih spodbud svetovne in krajevne cerkve." Dan celodnevnega češčenja v župniji Žvabek obhajamo v raznolikosti liturgije. Ob 08:00 uri je bila slovesna izpostavitev Najsvetejšega v monštranci. Ker je mesec junij posvečen Srcu Jezusovem, smo molili litanije v ta namen ter peli evharistične pesmi.
Ob 08:30 uri je bila prva sv. maša, ki jo je vodil farni predstojnik Mag. Michael Golavčnik. Branje berila in priprošenj sta prevzela gospa cerkovnica Irene Wagner ter gospod podpredsednik ŽS ter farni ekonom Josef Micheu p.d. Randev, ki je tudi prevzemal mežnarško službo. Pri drugi sv. maši ob 10:00 uri, ki jo je slovesno daroval bolniški duhovnik iz Slovenj Gradca, č.g. Avguštin Raščan, je bral berilo in priprošnje gospod cerkovnik Benjamin Malle, ki je tudi poskrbel vse potrebno v zakristiji. Pri sv. mašah je duhovnik pomočnik dekanije Pliberk, č.g. Andrej Lampret, bil na voljo kot spovednik. Spovedno priložnost pri tujem spovedniku so verniki radi in hvaležno sprejemali.
Popoldne so bile molitvene ure v župnijski cerkvi, kjer so verniki se zbrali k tihi ali vzajemni molitvi pred Najsvetejšim, ki je bilo izpostavljeno v monštranci nad tabernakljem. Zahvaljujemo se vsem molivkam in molilcem, ki so kot zastopniki svojih vaseh ali apostolske skupnosti Marijine legije in Živega rožnega venca izvedli molitvene ure v farni cerkvi.
Pri zaključni sv. maši ob 18:00 uri je farni predstojnik Mag. Michael Golavčnik v svoji pridigi spet našel prave besede za vsakogar, za kar se mu prav prisrčno zahvaljujemo. Otroci in mladina sta bili tudi zastopana, saj so ministrirale Valerie, Jacqueline in Anna, kakor tudi Magdalena Srebotnik, ki je kot ministrantka novinka ministrirala pri vseh treh mašah.
Zahvaljujemo se gospe Sabini Matschek p.d. Utnica, ki je z rožami iz vrta in iz gozda zelo občuteno in primerno okrasila cerkev.
Ta nedelja večnega češčenja" je bila močen izraz skupne molitve ter povezanosti med farami dekanije. Z velikim veseljem smo lahko tudi pozdravili goste iz nekdanje župnije farnega predstojnika. Zahvala vsem tudi za lepo liturgično ljudsko petje.

Bericht - poročilo: Benjamin Malle
(PGRat, Kirchenkämmerer und Messner in Heiligenstadt - župnijski svetnik, cerkovnik in svetomjiški mežnar)